تنوع روشهای پرداخت و تسویه فاکتور در فروشگاه تی کافه
|
جهت آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان، در فروشگاه تی کافه روشهای متفاوتی جهت تسویه مبالغ صورتحساب در نظر گرفته شده است.
1 |
پرداخت نقدی در محل تحویل |
برای آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، پرداخت نقدی پس از تحویل توسط سرویس پست جمهوری اسلامی ایران مهیا شده است، اما لازم به ذکر است تمام کالاها مشمول این نوع پرداخت نمیباشند.
با این وجود، توصیه میشود که مشتریان گرامی، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا پردازش سفارش آنها سریعتر انجام شود.
سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سه میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
2 |
پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل |
سرویس دیگری که برای پرداخت هزینه سفارشهایی که محل تحویل آنها شهر رشت است، در نظر گرفته شده، سرویس پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل است. از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش تی کافه دستگاههای کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، کاربرانی که آدرس تحویل سفارش آنها، شهر رشت است میتوانند در هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهند.
با این حال، یادآوری میشود که در صورت پرداخت اینترنتی، پردازش سفارش سریعتر انجام خواهد شد.
سفارشهایی که مبلغ آنها بیشتر از سه میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
3 |
پرداخت کارت به کارت |
افرادی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway تی کافه و یا پرداخت نقدی را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را به شماره کارتهای قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت میتوانید از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت تی کافه به علت دقت بالای آن آسانتر و سریعتر است و پیشنهاد میکنیم که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.
شماره کارت : | {{ properties.bankCardNumber }} | به نام {{properties.bankAccountName}} |
4 |
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی |
همگی کاربران تی کافه میتوانند در هنگام ثبت سفارش، وجه فاکتور را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین واریز نموده و مشخصات آن در قسمت "ثبت اطلاعات پرداخت" ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
راهنمای پرداخت از طریق درگاه اینترنتی |
چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم فروشگاه تی کافه میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانکهای ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.1. شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
2. رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. برخی از بانکها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل میدهند، اما کارت بیشتر بانکها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3. کد CVV2
این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و به عنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.
4. تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.